středa 18. března 2015

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Ahoj! Všimli jste si tu dalších změn? Dávám si na tom tentokrát dost záležet. Dnes jsem celé odpoledne seděla nad blogem, i když jsem se měla učit na zítřejší test. :D Můžete si všimnout například ikonek na mé socciální sítě. Přidávám tam tak nějak když mám náladu, ale na Instagramu můžete sledovat mou 365 days challenge, kterou zatím tak nějak zvládám. Už se ale těším, až se toho břemena zbavím a budu mít zas hlavu o pár starostí lehčí. Na svůj Tumblr jsem velmi pyšná. Jednou bych chtěla v podobném stylu vybudovat i Instagram, ale bohužel jsem stále nepřišla na to, jak toho můžu dosáhnout. Weheartit pro mě slouží jako inspirace, když nevím, jak se učesat nebo co dát rodině a přátelům k Vánocům. A pamatujete si, jak jsem mluvila o tom blogu s mojí nejlepší kamarádkou? Začaly jsme natáčet videa, ve kterých bych chtěla pokračovat. Bohužel ale nemám foťák s možností nahrávání, takže tuto činnost budu asi muset na chvíli omezit, ale během května se tam něco nového určitě objeví! Takže klidně můžete dát odběr a při čekání na nové video si uvařit ty skvělé palačinky, na které tam je recept :) 


WEHEARTIT

Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)