úterý 21. dubna 2015

5 THINGS I DO TO BE FIT


Poslední dobou jsem přemýšlela, že bych mohla začít nějakou odpočinkovou a zamýšlející sérii článků, které by se tu jednou za čas objevily. Napadlo mě psát "5 things to do to be..." a "5 things to do when..." Vytvořila jsem samostatný štítek, kam budu řadit všechny tyhle články.
Podle názvu dokážete říct, o čem bude dnešních pět věcí. Pokud mě sledujete na Instagramu, možná jste si všimli, že docela často sdílím jídlo. A jestliže jste četli tenhle článek, tak je vám to jasné. Ano, snažím se žít zdravě... Proto se teď nejvíce soustředím na těchto pět věcí.

Cvičím podle odborníků - tohle je moje nové pravidlo, na které se teď opravdu soustředím. Vybrala jsem si plán pro začátečníky od Cassie Ho. 
Piju jen obyčejnou vodu - tohle opravdu dodržuju, pokud nejsem někde na oslavě nebo v restauraci, jsme totiž liní tahat vody z obchodů domů :D Navíc obyčejnou vodu můžete ochutit citronem nebo různým ovocem.
Jím spoustu ovoce (až moc) - každé ráno začínám miskou ovoce s oříšky a během dne jím spousta dalšího. Má hromada ovoce je způsobena tím, že nejím zeleninu, což je samozřejmě špatně. Říkam si ale, že je to lepší než do sebe cpát nějaké sladkosti. 
Když mám chuť na sladké, snažím se to zkombinovat s něčím zdravím - tohle je typické pro palačinky - udělám si zdravé bez cukru jako v tomto videu a potom si je hezky pomažu Nutellou :D Často mojí snídani obohatím o kousky hořké čokolády.
Jím nejpozději 2 - 3 hodiny před spánkem - Že se nemá večer jíst se vědělo vždycky. Každý to má ale jinak. Nemělo by se jíst 2 - 3 hodiny před spánkem. Hladoví bychom chodit spát neměli. Jde o to, že naše tělo potřebuje energii, abychom se ráno probudili svěží. Pokud budeme hladovět, tělo si uloží tuky a nejenže podporujeme naší baculatost, ale také se ráno vzbudíme unavení a bez nálady.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)