úterý 23. června 2015

BEIGE

Hezky se mi tu rozrůstá má sbírka outfitů, z čehož mám obrovskou radost. Jen s množstvím fotek to trochu pokluhává, takže asi budu trénovat pózy doma před zrcadlem :D Mimochodem, nevíte někdo, jak mít fotky na výšku stejně široké jako ty na šířku? Moc by mi to pomohlo a na internetu to nějak nemůžu nikde najít, přitom si myslím, že tento problém má spousta začátečnic. Teď už ale k tomu, co mám na sobě.

|brýle - BAŤA|overal - H&M|svet - 2nd hand|

Byl to jeden z těch parných víkendů, kdy jste rádi, že jste... Poprvé jsem si ven vzala svůj overal z H&M. Mám to s kraťasami a sukněmi složité, ale tohle je ta nejpohodlnější věc, co si můžete vzít (pokud nepočítám vsklíkání, když potřebuju na záchod). Nikdy mi žádný overal neslušel, ale tenhle, jak vidíte, padne i ne úplně hubeným holkám. Jelikož byl už večer, sebrala jsem mámě ze skříně tenhle svetřík ze sekáče. Posledních několik let jsem je neměla ráda, dokonce mám jeden v plánu prodat, ale tenhle jsem si oblíbila! Botky mám opět loafersky, které jste mohli vidět v outfitu tady. Není nejleší nápad v nich chodit naboso, když je takové vedro... Mám oblepené tři prsty a myslím, že si je teď dlouho nevezmu. Začínám přemýšlet, že bych si možná koupila Tomsky. Přijdou mi dobrou alternativou a prý jsou dost pohodlné (bohužel celkem drahé) Máte s nimi někdo nějaké zkušenosti? :)  Dnes jsem pro změnu zvolila tašku, kterou jste mohli vidět v jednom z mých prvních článku a zároveň v prvním outfitovém článku
 



Taky se už tak těšíte na prázdniny? Jsem ráda, že už mi konečně odpadly všechny testy!
Vaše Luci :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)