úterý 9. června 2015

EVERYONE

Konečně pro Vás mám outfit! Fotky jsou z minulého týdne, kdy byla obrovská vedra. S Terezkou jsme se rozhodly, že se zajdem vyfotit. Poznáte, kde to je, Pražáci? Moc se mi tam líbilo a fotky jsou, myslím si, povedené. Vím, že jich není moc, pokusím se na tom zapracovat.

| brýle - BAŤA |triko - ZARA |sukně - DIY | boty - DIECHMANN |


Oblékla jsem si své oblíbené tričko ze Zary. Nechala jsem se jím inspirovat v názvu tohoto článku. Popisek ale pokračuje, takže se nechte překvapit v nějakém dalším outfitu. Jelikož bylo teplo, vzala jsem si pohodlnou černou sukni, kterou mi ušila babička. Máte rády dlouhé sukně? Mně se moc líbí a možná si do budoucna koupím další z takového toho "vlajícího" materiálu. Na nohy jsem si vzala černé loafersky z Diechmannu, které jsem dříve měla béžové (což nebylo zrovna nejpraktičtější), ale byly hrozně pohodlné, tak jsem byla ráda, že jsem našla úplně ty samé a ještě k tomu černé! Jenže v těch vedrech nejsou praktické zas černé, protože cítíte, jak Vám do nohy paří to slunce a myslíte, že se Vám za chvíli uškvaří noha... Vše jsem doplnila slunečními brýlemi z Bati a touhle nejskvělejší taškou, kterou už znáte z předešlého článku a více se o ní dozvíte v příštím outfitu už brzy! Jinak se omlouvám za přesvětlenou fotku bot :( :) 
Co jste během těch teplých dnů dělali Vy? :) A v pátek se můžete těšit na poslední článek o mé cestě do Anglie, ale tentokrát bude beauty!
Vaše Luci







4 komentáře :

Děkuju za každý komentář :)