pátek 12. června 2015

HAUL FROM ENGLAND


 Pokud mě sledujete nebo jste si v rychlosti prošli tento blogg, museli jste si všimnout, že jsem byla v zahraničí (Paříž, Stonehenge, Dartmoor, Londýn). Mou cestu jste mohli sledovat také na Instagramu. V Paříži jsem vůbec nenakupovala, ale do Anglie jsem jela s tím, že bez nějakých věcí od Zoella beauty neodjedu. Také jsem navštívila klasický Primark, vzala jsem pár mini balení od Glory&soup a také vysněný Nivea krém na rty. Chtěla jsem si koupit ještě eos balzám, který jsem našla v Urban outfiters, ale nakonec jsem usoudila, že je moc drahý (bohužel si nepamatuju kolik stál).


PRIMARK
V Primarku v Plymouth, kde jsme bydleli, jsem byla jen na pár minutek, protože jsem neměla už moc času. Našla jsem tam nejkrásnější triko Frozen, které bylo zlevněné z 6£ na 3£. V Londýně jsem vešla do Primarku na Oxford street. Tam jsem našla béžové triko za 4£ a modré tílko za 3£. Topy měli ve spoustě barvách. Triko sedí moc dobře, akorát je docela průhledné. Tílko má dole uprostřed "cancoury" na uzel nebo mašličku. Mám podobné z Topshopu. V porovnání; Topshop - kratší a volnější, Primark - delší, ale dole dost zúžené. Zatím jsem si tílko jen zkusila, uvidíme, až ho budu nosit.



ZOELLA BEAUTY
Než jsem jela do Anglie, řekla jsem si, že bez nějakého produktu od Zoe prostě neodjedu! Nakonec jsem její výrobky našla v drogerii Superdrug. Co přesně tam měli, můžete vidět na mém Instagramu. Už předem jsem přemýšlela, jakou taštičku bych si eventuálně koupila. S mámou jsme nakonec usoudily, že nejlepší by byla asi tato - s jejíma očima. Vejde se do ní všechno, co vás napadne. Taštička stála 8£. Z produktů na koupání jsem si vzala sprchový gel, který stál 5£. Přemýšlela jsem i nad voňavkou, tu jsem si ale nakonec nevzala. Myslím si, že gel voní dost podobně.
 



SOAP&GLORY
Soap&glory je značka, kterou najdete v Británii normálně v drogeriích. Měli ji snad v každé, ve které jsem byla. Změna byla jen v kvantitě. Někde jsem našla dokonce i tužky na obočí. Na mini balení měli akci 2+1, tak jsem si vzala tyto tři věci. Antibakteriální mýdlo snad ani ve velkém není. Dále jsem si vzala sprchový gel a tělové mléko. Vše neuvěřitelně voní! Každá věc stála 2. 50£. Pokud se příští rok dostanu zase do Anglie, myslím, že si koupím ten sprchový gel ve velkém (cca 500ml).



LIP BUTTER NIVEA
Tento krém na rty znám z nejrůznější obrázků na We heart it nebo z Tumblr. Našla jsem, že úplně stejný vyrábí Labelo (myslím že spadá pod značku Nivea). Měli tam pouze tuto malinovou vůni. Opravdu to tak voní! Přijde mi, že rty krásně hydratuje. Stál 2. 25£.


6 komentářů :

  1. Jéé tu taštičku od Zoelly bych taky chtěla a lip butter bych taky chtěla zkusit.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju! Taky musím říct, že jí mám rád po všech stránkách :)

      Vymazat
  3. Tak to mi přijde, že u nás je ta Nivea o hodně dražší! :/ Ostatně, jako všechno :(
    Ale jestli tak opravdu voní, tak to musí být skvělé :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš mě štve, že Nivea u nás lip butter neprodává :/

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)