pátek 26. června 2015

VYPOTŘEBOVÁNO #1

Ahoj! Tenhle typ článku se na žádném z mých bloggů ještě neobjevil. Vždy jsem si říkala, že je to zbytečné, protože moc produktů nepoužívám. Jsou tu ale nějaké, co bych Vám chtěla doporučit, nebo Vás od nich naopak odradit. Mám tedy v plánu dělat články "vypotřebováno" každý půl rok. Nevymýšlela jsem tomu nějaký speciální název, mohlo by vzniknout, že někoho kopíruju a napodobuju, což mi přijde zbytečné. Proto jsem nechala tento jednoduchý název, který je, myslím si, nejvýstižnější. Články se budou týkat pouze beauty produktů. Ale napadá mě, že bych to samé mohla dělat s jídlem. Bavilo by Vás to? :) Teď už se podívejte, co Vám doporučuji a co ne.


DERMACOL: Aroma ritual
První věci, o kterých Vám napíšu jsou tyto sprchové gely od Dermacol. Myslím, že je každý z Vás zná, protože se o nich opravdu dost mluví. Musím se přidat k davu a jedině je doporučit. Vetšina z nich voní neskutečně! Doporučuji si je jít tedy očuchat a rozhodně bez nich z prodejny neodejít. Můžete si k nim koupit i tělové mléko (s tím nemám zkušenosti).Vše najdete normálně v drogerii nebo v obchodech Dermacol, které se postupně rozrůstají.



BALEA&DOVE
Od Baley jsem měla tyto dva produkty na vlasy - šampon a kondicionér. Musím říct, že to opravdu krásně voní, ale pokud to mám porovnat s tímto Dove šamponem, nemá to takový účinek. Přišlo mi, že vlasy byly sušší a zacuchanějších.




CLEAN&CLEAR: Daily facial lotion
Tyhle produkty moc nepoužívám, protože pokaždé, když se začnu starat o svou pleť, tak se mi zhorší. Nicméně jednou za čas jsem tohle použila, abych si obličej vyčistila a fungovalo to.



SYOSS:  
Běžně používám olej na vlasy od Gliss Kur, chtěla jsem ale změnu, tak jsem vyzkoušela tenhle od Syossu. Na jedno zmáčknutí dává více produktu. Myslím, že účinek je stejný, ale pokud chcete cestovat, vůbec ho nedoporučuji. Myslím, že více oleje se rozlilo, než použilo...

BATISTE: Dry shampoo
Vyzkoušela jsem také slavný suchý šampo od Batiste! Mám ráda, že si můžu vybrat, jakou vůni chci. Smrad běžných suchých šamponů už nemůžu cítit. Účinek je dobrý, dodá dokonce i trochu objemu a toto malé balení je super na cestování.


Opět se omlouvám za malé zpoždění!
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)