středa 1. července 2015

HOLIDAYS

Tak je to zas za námi! Skončil nám školní rok a je čas něco zažít a pořádně si u toho odpočinout. S prázdninami od školy také začínají prázdniny na blogu. Myslela jsem, že to bude naopak, že se mu konečně začnu věnovat naplno, ale posledních několik týdnů jsem vyčerpaná a nemám náladu na nic. Jen ležet a spát... Mám naplánováno spoustu témat pro články, ale nějak mi nepřipadají dobrá a nemám k nim co napsat. Další komplikace je, že ještě stále nemám notebook (kdo mě sledujete, víte o co se jedná) a je to bez něj mnohem těžší, než se zdá...
Myslím si, že je lepší dát si pauzu, než psát články s mizernou stylistikou a o ničem. Takže až mě o prázdninách konečně začne zase všechno bavit a budu plná sil, začnu psát a fotit. Může se tu objevit něco klidně ještě dnes nebo zítra, ale nebude tu pravidelný režim, který jsem od začátku bloggování měla. Pokud byste mě chtěli sledovat někde, kde jsem aktivní trošku víc, přidejte si mě na instagram, kam během prázdnin přibyde spoustu fotek :)
Doufám, že zůstanete mými odběrateli, protože tohle není konec, vlastně ani pauza, jen budu přispívat méně a nepravidelně. Děkuju, že mě chápete a užívejte si prázdniny (taky si ještě neuvědomujete, že už začaly?) 

Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)