neděle 26. července 2015

WHAT I EAT IN A DAY

Tento blogg bych chtěla ubírat směrem k outfitům, ale nedokážu si představit, že bych nepsala o jídle a nefotila ho. Proto dneska přicházím s mým jídelníčkem. Přesněji s tím, co sním za jeden den. Všimla jsem si, že se to na YouTube rozmáhá, tak jsem si řekla, proč nenapsat článek a trochu Vás (snad) inspirovat :)
 

Snídaně
Jelikož jsou prázdniny, většinou dopoledne pouze snídám/svačím. Zkrátka mám jen jedno jídlo. Měli jsme doma měkké mango, tak jsem po něm hned sáhla. Doplnila jsem ho jednou meruňkou. Jogurt jsem použila domácí (chtěli byste návod, jak na to?). Vše jsem doplnila žitnými vločkami a trochou chia semínek. Občas používám i agávový sirup, ale mango bylo dost sladké, takže nebylo potřeba.
(150 g bílého jogurtu, 40 g ovesných vloček, trochu chia semínek, 120 g manga + meruňky)

Oběd
K obědu jsem si dala zbytek z večeře. Tenhle salát jsem poprvé ochutnala na začátku prázdnin a musím říct, že se hned stal mým nejoblíbenějším. Pokud nejíte zeleninu (jako já), je pro Vás! Je v něm pouze cuketa, ale ta není téměř cítit. Jsou to těstoviny se slaninkou a kuřecím masem. "Omáčka" se skládá z vajíčka a nastrouhané cukety. Přesnější recept Vám můžu napsat, pokud byste chtěli :)  

Odpolední svačina 
K svačině jsem si dala čerstvé cereální pečivo s Gervaise a sýrem s rukolou z Formaggerie. Tenhle sýr byl láska na první kus! Prodávají ho také čistý bez ničeho nebo nově s olivami. Rozhodně byste ho měli zkusit!

Večeře
Věřím, že Vás tohle jídlo na první pohled nezaujme. Nevypadá moc zajímavě, ale opak je pravdou! Zkuste dát do trouby pár brambor s máslovou cuketou a budete překvapeni. Znovu se budu opakovat s tím, že nejím zeleninu, a proto by tohle nemělo být nic pro mě, ale ta chuť Vás vážně překvapí. K bramborám jsem si udělala oblíbeného lososa.

Dnešní článek je tak trochu cuketový (ups). Doufám, že se Vám líbil a pokud byste chtěli přesnější recepty, stačí, když mi napíšete :) Užívejte si prázdnin!
Vaše Luci

2 komentáře :

  1. Odpovědi
    1. Jo, koukně se po něm, je moc dobrej :) Jenom je nevýhoda, že se musí rychle sníst, než se zkazí..

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)