pondělí 21. září 2015

NEW NIKE SHOES

Krátký den ve škole, celé odpoledne volné, nálada na focení outfitu... Takže jsem se dohodla s mým čupíkem, že se konečně zase sejdeme a nafotíme nějaký post. O mých nových botách!
|tílko - RESERVED|bunda - PULL&BEAR|kalhoty - ZARA|boty - NIKE|brýle - EBAY|taška - CHOIES.COM|
Jsou mentolové, jsou od Nike a ještě jsem je na nikom neviděla. Nebo je to typ, kterého si nikdo nevšímá? Nevím...

Sháněla jsem nějaké hezké najky už pořádnou dobu,ale ne a ne najít. Nakonec jsem objevila tyhle ve Sportisimu na Arkádách mezi pánskými. A ačkoli jsem chtěla černé, tyhle jsem hned brala a zkoušela.

Nakonec se ocitly v mém botníku. Několik dní po koupi nenošené, protože jsem nevěděla, jestli to jsou opravdu ty pravé. Nakonec jsem je obula a nesundala. 

A co je to vlastně za model? Nike Air Odyssey!

Líbí se Vám? :)
Vaše Luci

2 komentáře :

Děkuju za každý komentář :)