středa 14. října 2015

BLOGERKA ROKU

Asi jste si všimli, že v postranní liště přibylo logo blogerky roku. Pokud na něj kliknete, budete pro mě moc hlasovat v této soutěži v kategorii COSMO OBJEV do konce října. Pokud by Vám obrázek nefungoval, klikněte ZDE. Byla bych moc ráda, kdybyste pro mě hlasovali. Blog je něco, čemu se opravdu ráda věnuju a není to jen chvilkové zabavení. Abych přesvědčila i nováčky nebo ty, co nečetli jeden z prvních článků - toto je v pořadí už třetí blog, které mu se aktivně věnuju a i po těch několika letech mě to stále baví. Každý Váš hlas mi udělá radost a bude mi motivací. Dá mi najevo, že se někomu líbí, co se tady snažím vytvořit, i když to není ještě tak dokonalé. Děkuju každému, kdo mi ten hlas dá. A aby tenhle článek byl efektivnější, chtěla bych, abyste mi napsali, co se Vám tu líbí a co by naopak potřebovalo vylepšit (od designu přes fotky až ke stylu psaní). Děkuju za všechno, přeju hezký zbytek týdne a přijďte zase v pondělí na nový článek. :)  
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)