čtvrtek 10. prosince 2015

TYPY NA VÁNOČNÍ DÁRKY

Článek ve čtvrtek? Ano! Ale, bohužel, ne napořád... Všichni teď točí vlogmass, tak jsem se rozhodla, že já udělám také něco takového, i když ne každý den. Za chvíli jsou Vánoce a já mám spoustu nápadů, které bych ráda stihla.
Dnes konečně přicházím s typy na vánoční dárky! Myslím si, že není potřeba utrácet hromadu peněz, aby se rodině a blízkým Vaše dárky líbily. Mám pro Vás pár nápadů z Pinterestu, We heart it a dalších sítí, které byste mohli vytvořit velmi levně a na poslední chvíli. Já téměř vše letos zkusila a dopadlo to dobře! A i když se Vám to nepovede, tak jste na sebe stejně pyšní, že jste to zvládli a ten druhý bude mít radost, že je to od srdíčka.

(kliknutím na nadpisy přejdete na odkaz)

Tohle je asi ta nejznámější věc dnešní doby! Všichni to zkoušejí a povídají si o tom, tak jsem si řekla, že to tedy také zkusím. Každému členu rodiny jsem vymyslela popisek, který k němu sedí. Potřebujete jen barvu nebo fix na porcelán, levné bílé hrníčky (mám z Ikey za 29 Kč) a volné odpoledne. Vypadá to hezky a je to mnohem osobnější a na míru člověka, než kdybyste koupili cokoliv drahého.
Už ani nevím, kde jsem tohle viděla, ale přijde mi to dost pěkné a takové nevšední. Svíčky se dnes dělají v různých nádobách, ale v klasické zavařovačce nebo skleněné lahvi od kyselých okurek jsem je naživo ještě neviděla. Hezky to zútulní, přijde mi totiž, že to působí domácky.
Tohle je trochu jednodušší než předešlý nápad. Nemusíte se vyrábět s domácím voskem, stačí koupit nějakou větší obyčejnou svíčku a dát ji do sklenice. Pak už jen polepíte láhev tvary, jaké chcete mít, postříkáte a sundáte pásky.
Tohle je pro milovníky čtení, a nebo naopak pro nabuzení nečtenářu. Existuje spoustu různých tvarů a materiálů, ze kterých se dá záložka vyrobit. Pro ty motivační bych použila proužek čtvrtky nebo kartonu, který bych popsala a pokreslila, zatímco pro starší lidi bych ji ušila z nějaké hezké látky. Uplatnit také můžete, pokud umíte plést náramky.
Tohle je asi to nejjednodušší. Koupíte si triko, jaké barvy chcete, poupravíte ho nůžkama, jak chcete a nakonec ho pomalujete, jak chcete. A když už si tu barvu na textil koupíte, tak si můžete vyrobit i něco i pro sebe.
 Co dáváte letos rodině vy? :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)