pondělí 7. prosince 2015

VÁNOČNÍ DEKORACE

Už cítíte ty Vánoce ve vzduchu? Pokud sledujete Zoellu nebo Thepointlessblog, tak už asi dlouho. Já jsem si nedávno, dost spontánně, ozdobila plechovky. Už asi rok v nich leží pastelky, ale až teď jsem s nimi konečně něco udělala. Je to jednoduché a přijde mi to i hezké.
Jedna plechovka je vyrobena za pomocí tavící pistole, ale pokud ji doma nemáte, nevadí. Červená je vyrobená za pomoci lepící pásky.
Co budeme potřebovat:
plechovky
balící papír (barevný papír)
tužku
pravítko
nůžky
tavící pistole/lepící páska
lepidlo
provázek

Postup na plechovku s tavící pistole:
Vezmeme si plechovku a na balící papír vyměříme její šířku a délku. Pomocí pravítka a tužky uděláme obrys a vystřihneme. Tam, kde má plachovka spoj, naneseme lepidlo z pistole, obtočíme papírem a zafixujeme opět pistolí. Poté opět za pomoci pistole olemujeme vrchní okraj a obmotáme provázkem. Z barevného nebo balícího papíru jiné  barvy vystříháme srdíčka tak, že ho přepůlíme a vystřihneme půlku srdce. Nalepíme na plechovku v libovolném rozmístění a můžeme používat.

Postup na plechovku bez tavící pistolí
Začátek je úplně stejný jako u první plechovky. Místo pistole spojíme papír lepenkou. Vezmeme si papír, ve kterém jsou vystříhaná srdíčka, upravíme ho do tvaru, který chceme a přilepíme lepidlem na plechovku. Nakonec jsem jen omotala provázkem a udělala mašličku.

Možná jste si všimli, že jsem s formulováním postupu měla trochu problémy, takže doufám, že ho všichni chápete a odpustíte mi :) Posílejte mi obrázky Vaší vánoční výzdoby.
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)