pondělí 14. prosince 2015

WINTER ESSENTIALS

Stupně se nám sice moc pod nulou nedrží, ale už za několik málo dní je tu oficiálně zima! Té musím přizpůsobit jak oblékání, tak péči o pleť a výzdobu bytu. A aby se lépe snášely studené večery s bolavým krkem, tak je potřeba zařadit na denní pořádek hrnek pořádně teplého čaje.

Sob, TOPSHOP
Tenhle sob je jedna z mých nejoblíbenějších věcí. Je v tom teplíčko, je to hladké jako plyšák a v neposlední řady je to asi ta nejroztomilejší věc, co vlastním. Koupila jsem ho před pár lety v Topshop, pravděpodobně jsem byla v nějakém moc dobrém rozpoložení, protože mě stál, tuším, 900 - 1000 Kč. I když je to spoustu peněz, nakonec jsem ráda, že můžu nosit takovouhle věc.

Svetr
Tenhle černý svetr jsem jednou "ukradla" dědovi ze skříně a už jsem mu ho nevrátila. Je dlouhý až po kolena, je teplý, má rolák a je příjemný i jako pyžamo. Pokud máte možnost koupit si nějaký oversized svetr za dobrou cenu, neváhejte a běžte do toho :)

Rukavice
Poslední věcí, co se týče oblečení, jsou tyhle rukavice s vločkou. Opět Vás zklamu, že nevím, kde podobné koupit, protože tyhle mi upletla babička. A jsou naprosto skvělé! Pokud se Vám naskytne možnost koupit si nějaké palčáky, berte je. Já si u babičky objednala další dvoje! A v chladných večerech mě zahřívají na procházce po Stromovce.

Vánoční světýlka
Zima = Vánoce = stromeček = světýlka. Tím chci říct, že si bez nich zimu nedokážu představit. Po minulých Vánocích jsem je měla nadekorované ještě na jaře. Teď zdobí mou postel. Jsou příjemné, když nechcete mít ani naplno rozsvíceno, ale ani úplně zhasnuto.

Zelený čaj z Marks&Spencer
Píšu o tomhle konkrétním, protože je to asi ten nejlepší čaj, co jsem kdy pila! Musíte nechat pytlík vylouhovat 3 - 5 minut, pak vyndat a pít ho v takové teplotě, že Vám akorát zahřeje krk. Je to skvělé!

Svíčky, svícny, lucerničky...
Ty jsou v dnešní době dost populární. Navíc v Ikee seženete svíčku ve skle za nějakých 20 korun a vydrží dlouho a navíc krásně voní! 

Krémy, balzámy na rty
A jako poslední mám na seznamu mezi zimními nutnostmi krémy a balzámy. Trpím na velmi suchou pleť a popraskané rty. Letos se mi ale daří vše držet tím, že se každý den mažu. Nejvíce mi vyhovuje tenhle modrý krém od Nivey (je super i svou výdrží!) a na rty nejčastěji používám také věc od Nivey. V Česku se prodává pod společností Labelo.

Jaké jsou Vaše nutnosti na zimu? :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)