pondělí 11. ledna 2016

MY PINK HELPERS (Eos, Nivea)

Ze všeho nejdřív bych chtěla poděkovat za ohlasy, které se blogu v poslední době dostávají. Jsem z toho strašně šťastná a děláte mi obrovskou radost! Děkuju hlavně za všechny komentáře, jste skvělé holky ♥
Teď už ale k dnešní tématu. Teplota nám sice trochu stoupla, ale naše pleť stále neskutečně trpí. Používám různé kombinace krémů, pleťových masek a všeho možného, aby se mi tolik neloupala. Pomoc potřebují i moje rty! Jsem jeden z těch lidí, které je má vetšinou úplně rozpraskané, takže v plesové sézoně si nemůžu dát rtěnku, protože by to vypadalo blbě. Letos ale cítím výrazný rozdíl. Rty sice nejsou úplně dokonalé a hladké jako v létě, ale nejsou ani zakrvácené. V tohle mi pomohl Lip butter od Nivey. Mám ho ze zahraničí, ale v Česku už ho také prodávají, jenže pod značkou Labelo. Nevím, jak je to u nás s příchutěmi, ale v DM drogerii mají vanilkový. Nejenže krásně voní, ale skvěle hydratuje. Nanáším ho nejen na pusu ale i do jejího blízkého okolí. Jediná nevýhoda je, že se nanáší rukou a prsty po balzámu dost lepí, takže na cesty je to dost nepraktické. A proto se v tomhle článku objevuje i Eos. Ten sice není tak dobrý jako Nivea, ale když cítíte, že máte suché rty, tak je super mít ho po ruce. A mimochodem, také skvěle voní!
Jak jsou na tom v zimě Vaše rty? A máte nějaké oblíbené balzámy? :) 
A nezapomeňte se mě ptát na otázky, na které by Vás zajímala odpověď! Budu odpovídat v březnu ve speciálním článku :)
Vaše Luci

5 komentářů :

  1. Ja si eos kupovat nebudu, mam nivea maslicko a jsem s nim mega spokojena. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Nivea je vážně skvělá :) Eos je dobrý, jak jsem řekla, na cesty, ale jinak za tu cenu to nestojí... (Mám ho, protože jsem ho dotala k Váncům)

      Vymazat
  2. Moje rty jsou na tom docela zle, ale když já tak nemám ráda žádné balzámy:-( Ještě k tomu nosím rtěnky, takže... :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív mě to taky nebavilo, byla to otrava, ale když si nějaký vysníš (jako já tu Niveu), tak se to hned dělá líp :)

      Vymazat

Děkuju za každý komentář :)