sobota 19. března 2016

1. CÍL|plank na 30 sec


"Co? Zase nový "projekt"? Co to ta Luci furt vymýšlí?" Pokud si říkáte něco takového, tak Vás chápu. V poslední době se v mém životě mění a děje tolik věcí. Přemýšlím nad věcmi, kterými se chci v budoucnu věnovat a do kterých se mi vyplatí vložit nějaký čas a úsilí, a tenhle blog je jedna z nich. Mým cílem je vydávat co nejvíce článků to půjde, což se mi v poslední době docela daří (vím, že by to mohlo být lepší, ale už jenom to, že vydám více než jeden článek týdně, je pro mě velký úspěch.) Ale to není cíl, o kterém chci dnes psát. Jde o něco jiného. Asi jste si všimli, že se teď zaměřuji spíše na fitness a jídlo než na módu. A protože jsem si v jedné knize přečetla, že si lidé mají dávat konkrétní cíle, tak jsem se rozhodla, že si tedy nějaké vymyslím. A abych v tom nebyla sama, tak se můžete inspirovat a vytvořit si nějaké vlastní, nebo plnit se mnou tyhle, které tady budu sdílet.
V posledních pár dnech jsem si říkala, že bych se měla zaměřit na břicho (vím, že mám i horší partie, ale kdo nechce mít krásné ploché a svalnaté břicho?) Takže můj první goal je, vydržet v klasickém planku alespoň 30 sekund. Pro většinu z Vás je tato doba asi na denním pořádku, ale já v plankech opravdu stojím za prd a chtěla bych se strašně moc zlepšit. A tuhle výzvu chci zvládnout do konce měsíce, takže jsem si udělala plán. (první rámeček na řádku je vždy neděle)

Doufám, že do toho někdo z Vás půjde se mnou! Nevím, jestli je to úplně nejideálnější postup, ale budu se snažit vše plnit. Tak uvidíme za 14 dní.
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)