neděle 20. března 2016

Fitness diary #2

Minulý týden jsem psala o cvičení. Tentokrát jsem se zaměřila na jídlo. Je to něco jako What I eat in a week.  Vždy o víkendu si v počítači připravím jídelníček na následující týden a snažím se ho dodržovat. Občas udělám nějaké úpravy (třeba když doma nemáme danou surovinu). Snad Vás nějakými jídli inspiruju a pokud byste na něco chtěli podrobnější recept, nebojte se mi napsat! :)
Na pondělí jsem si k snídani naplánovala ovesnou kaši. Už si ani neumím představit, že bych snídala něco jiného. Stalo se to takovou mojí každodenní rutinou a zároveň možná i trochu závislostí. :D Pokud nevíte, jak na ni, můžete si přečíst pár základních postupů v mém předešlém článku TADY. Udělala jsem si jí trochu tekutější (mám to tak v poslední době radši) a trošku ji posypala kokosem a nakonec jahodami a kiwim. K svačině jsem měla klasicky žitný chléb s Gervais original s rajčetem a rukolou. K tomu jsem si ještě nakrájela bílou ředkev. A protože mám dopoledne obrovský hlad, udělala jsem si smoothie z banánu, kiwi, jablka, hrušky a ze zbytku jahod. K obědu jsem si připravila tortilly s kuřetem a různou zeleninou, kterou jsem našla v lednici. Do směsi jsem přimíchala cottage s trochou avokáda a do torilly jsem ještě přidala rukolu. K odpolední svačině jsem si dala toasty s troškou Gervais a avokádem. Ráno jsem ředkev nedojedla, tak jsem si jí dala odpoledne. K večeři jsem poprvé vyzkoušela okurkové rolky. Tenhle nápad jsem našla na Pinterestu a musím říct, že to byla dobrota! Smíchala jsem trochu Gervais a pomazánkového másla s tuňákem. Pak jsem pomocí škrabky odřezávala proužky z okurky a pomazal jsem je pomazánkou. Servírovala jsem s krásně teploučkýma toustama. A protože jsem si pekla koláč na úterý, tak jsem neodolala a musela jsem hned vyzkoušet. Skvělé zakončení dne! Chcete recept? :)

V úterý jsem nesnídala nic jiného než kaši. Tentokrát jsem si na ní dala kiwi, půlku banánu a kousek jablka. K svačině jsem si dala již zmiňováný, naprosto božský, a k tomu zdravý (!!), kakaový koláč. A svůj nenasytný žaludek jsem ještě zaplnila porcí vitamínů a to jablkem. K obědu jsem si uvařila špagety z DM. Nastrouhala jsem do nich sýr a přidala opečeného lososa a zpařenou brokolici. K svačině mi moje maminka udělala toast, na něj nakrájela avokádo a k tomu mi opekla volské oko. Na večeři jsem nakonec nebyla v restauraci, takže jsem si doma dala pečivo s (ještě teplou) domácí paštikou ♥

Ve středu jsem onesnídala vesnou kaši, ale koláč z předešlého dne. k němu jsem si udělala smoothie z jednoho banánu, půlky hrušky a zhruba čtvrtky jablka. K svačině jsem si na jednu půlku housky namazala trošku Gervais a na to pokrájela avokádo. Na druhou půlku jsem si natřela paštiku a pokladla rajčetem. K obědu jsem si udělala takový salát. Skládal se z kuskusu, rukoly, jedné mrkve, kousku cukety a dvou jarních cibulek. Potom jsem do něj osmažila maso a přidala domácí hummus. Snědla jsem stěží půlku a byla jsem najedená skoro na celé odpoledne.

A jak bývá mým zvykem, konec pracovního týdne není moc slavný. Neudělala jsem si v počítači už ani jídelníček... Ve čtvrtek jsem si dala k snídani svou ovesnou kaši ♥ K svačině následovaly toasty - jeden s Gervais, rukolou a šunkou a druhý s hummusem a rajčatem. Dopoledne jsem ještě stihla slupnout jedno zelené jablko. K obědu jsem snědla zbytek ze středy. Odpoledne přišla další várka toastů (nějak je teď miluju). Jeden byl opět s hummusem ale tentokrát i s rukolou a šunkou a na druhém jsem měla paštiku s rajčetem. Když jsem přišla večer domů z pilates, dala jsem si chleba. Opět jsem použila hummus a paštiku. :D (paštika už bohužel došla, takže nebojte, dál už nebude! :( )

V pátek jsem opět začala ovesnou kaší. Jak jinak? K svačině jsem měla opět toasty s hummusem a Gervais. Jak jinak? Oběd nebyl nic moc zdravý. Měla jsem spoustu zařizování, tak jsem si v metru koupila špenátovou fornetku (víte, jak je dobrá?). Odpoledne jsem doma snědla, co jsem našla :( A k večeři jsem měla vývar a dobré ZDRAVÉ!! špenátové placičky (ty jsou opravdu skvělý!).

V sobotu ráno jsem si udělala jedny z nejlepších palačinek/lívanců, co jsem kdy jedla ♥ Včera jsem na ně hned přidávala recept. Můžete se na něj podívat ZDE. Svačinu jsem díky vydatné snídani úplně přeskočila a k obědu jsme měli kuře s batáty a rukolovým salátkem. Odpoledne jsem si dala jeden zdravý domácí koláček a večer jsem měla uř jen rohlík s pomazánkovým máselm.

V neděli jsem byla na návštěvě, takže jsem nezačala zrovna nejsprávněji - k snídani jsem měla jednoho montíka a banán. Když jsem přijela domů, už se servíroval oběd - pečený králík na kari s gnochama ♥ Odpoledne jsem se soustředila na to, abych hodně pila, takže jsem neměla moc hlad.K večeři jsem si pak dala jen kuřecí vývar (nejlepší jídlo, když je Vám zima!)

Vidíte, že s jídlem je to úplně samé jako se cvičením. Ta středa je zkrátka nějaký zlom, kdy začnu být unavená, ztratím spoustu motivace a nechce se mi nic dělat a dodržovat. Potom se přes víkend zase namotivuji, těším se na další týden a říkám si "Tentokrát to zvládneš, máš dost inspirace a všechno je naplánované", ale vždy ztratím cestu... Teď jsem tedy opět v té fázi, kdy si říkám, že příští týden bude báječný, bez chyb (dokonce mám jídelníček až do pátku, ne jen na tři dny), ale bojím se, že zase selžu. Pokud si chcete přečíst můj týdenní cvičící program, můžete se na něj podívat ZDE.
Co Vám pomáhá ve výdrži, v tom, že se přemluvíte, abyste si šli večer připravit jídlo na další den?
Přeju hodně úspěchů v příštím týdnu, Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)