sobota 16. dubna 2016

RECEPT: Řepová pomazánka

Jste s řepou nepřátelé? Také ji nemůžete ani cítit? To jsme na tom dost podobně. Snažím se namlouvat si, že po ní budu zdravá, ale moc mě to nepřesvědčuje. Když jsem v sobotu po obědě přišla za mámou do kuchyně a viděla jsem tu nastrouhanou řepu říkala jsem si "Co to zas bude za hroznej salát..." Vypadlo z ní, že se snaží o pomazánku, ale bojí se do řepy přidat Gervais. Řekla jsem jí, ať to zkusí jen s troškou a hned jsem jí to na rohlíku snědla! Nakonec nepřidala Gervais, ale Lučinu a je to strašná dobrota!

Ingredience:
2 červené řepy
200 g Lučiny
špetka soli

Postup:
Nejdříve uvaříme řepu v osolené vodě. Poté oloupeme a nastrouháme najemno. Přidáme Lučinu a osolíme (opepříme). A je hotovo!
Kdyby mi někdo před týdnem řekl, že budu milovat řepovou pomazánku, vůbec bych mu to nevěřila, ale je vážně dobrá! Pokud s ní máte taky takový vztah jako já, zkuste si udělat alespoň trošku této pomazánky a uvidíte. A nezapomeňte Cheerhood podpořit na FACEBOOKU! :) 

Dobrou chuť, Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM) 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)