pondělí 8. srpna 2016

Fitness diary #4|SPÁNEK



První týden je za mnou. Poloúspěšně, pološpatně. První tři dny byly naprosto skvělé, byla jsem šťastná, že jsem vydržela nejíst sladké a ten třetí den mě už ani nehonila mlsná, ale co se stalo si přečtete.

pondělí
Všechny cíle, které jsem si do minulého diáře napsala, jsem chtěla splnit hned první den. Úspěšně jsem v pondělí vylezla z postele a šla do fitka (a ani jsem se nemusela nějak nutit). Jídlo jsem měla hezky připravené, ale v práci mi jezení časově moc nevycházelo (jenže to bohužel neovlivním). Celý den jsem poctivě vydržela bez jediné sladkost. Myslím, že tomu pomohlo to, že v odpolední hodinách, kdy mě nejvíc honí mlsná, jsem byla v práci a těch pár chvil, když jsem dorazila domů a než jsem usnula jsem si říkala, že si to přece teď nezkazím.

úterý
V úterý to bylo horší. Vstala jsem bez problémů, ale do fitka se mi moc nechtělo. Bolely mě ruce z pondělí a potřebovala jsem zámeček, abych pokaždé nemusela platit. 

středa
Středa pro mě byla naučná. Ráno jsem vstala jako vždy, nasnídala jsem se a vyrazila do fitka na hoďku. 40 minut jsem chodila na páse (postupně jsem zvyšovala "kopec" :D) a potom jsem posilovala ruce na TRX, dřepy o zeď s míčem a 12 kg kettleballem a nějaké cviky na břicho. Po hodině jsem vypadla a začala jsem si připravovat jídlo na celý den. A co bylo tak naučné? Chození na páse. Prvních 10 minut jsem šla bez jakékoliv zátěže. Potom jsem postupně zvyšovala zátěž. Každé 3 - 4 minut, aby si tělo vždy zvyklo a udržel se mi tak tep. A dařilo se! Dokud jsem jednou nezvýšila o několik stupňů najednou. Hned jsem se zadýchala.

čtvrtek
Čtvrtek byl takový zlomový. Na dopolední svačinu jsem měla naplánovanou svojí první (první ze dvou) sladkost tohoto týdne a to nějaký Flapjack. Tu jsem si nedala, ale místo toho jsem za celý čtvrtek měla (teď se připravte na několika položkový seznam) - 1 kopeček jahodové zmrzliny, 2 kousky mamčinýho lineckého meruňkového koláče s tvarohem (ALE ze špaldové mouky a třtinového cukru) a 2 kousky mléčné čokolády z nějakých belgických pralinek. Ano, tak takhle to dopadlo. A cvičit jsem samozřejmě nebyla, protože ráno jsem byla fotit (alespoň procházka po Praze:)) a odpoledne až do večera v práci. Ale i přes to zůstávám pozitivní a pyšná na předešlé 3 dny a už začínám sepisovat jídelníček a cíle a na další týden :)

pátek
V pátek jsem na programu cvičení opět neměla, protože jsem byla celý den v práci :( K snídani jsem měla napsáno, že si do jogurtu můžu dát malinko marmelády, tak jsem si dala necelou lžičku trošku naší domácí jahodové z třtinového cukru a lžičku borůvkové, kterou jsem dostala, a je z Norska (strašně dobrá!) A marmeládkama to samozřejmě nekončilo, protože hned vedle ležel ten linecký koláč a v lednici na mě koukali pralinky, co mi ve čtvrtek přinesl táta. Takže jsem si ukrojila úplně tenounký kousek koláče a dala jsem si jeden bonbón. Ale bylo to ráno, takže to zas takový prohřešek není :)

sobota
V sobotu jsem se snažila to všechno napravit. Rovnou z práce jsem jela do fitka, které bylo téměř prázné a dala jsem si strašně fajn trénink (1, 5 hodinky). 40 minut jsem strávila na stepperu a potom jsem cvičila břicho a zadek. Bylo to příjemné :)


neděle
V neděli se stalo, to, co se děje, když sníte moc sladkého a máte výčitky. Byla jsem naštvaná na celý svět, takže jsem nešla do fitky, vzpomínala jsem na první tři dny tohoto týdne, jak jsem byla šťastná, a snažila jsem se nedát si sladké, když mě honila mlsná.

NOVÉ CÍLE
Tento týden bych se chtěla dále soustředit na redukci sladkostí, ale k tomu si přidám další věc, kterou je potřeba zlepšit - a to spánek - a trochu bych chtěla pozměnit množství času, které trávím na mobilu, notebooku atp. Už někdy v polovině minulého týdne, jsem si řekla, že mobil budu dobíjet jen jednou za den. První den to bylo asi nejhorší.

1. 30 minut před spánkem nekoukat do počítače, ani do mobilu
2. místo koukání do mobilu si vzít knížku a číst
3. spát alespoň 8 hodin (já vím, je potřeba víc, ale pro začátek je tohle velká výzva)
4. nabíjet mobil poze jednou za den (na nabíjení notebooku taky jednou přijde :D)

Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)