středa 17. srpna 2016

Fitness diary #5


Takový zdravější prohřešek, když vás honí mlsná


Druhý týden je za mnou a konečně jsem se dostala k tomu, že vám o něm něco napíšu.

Od pondělí do čtvrtka jsem byla na chalupě, kde kuchyni vládne babička, takže si určitě dokážete představit, jak můj stravovací režim vypadal... Jakmile docházel jeden koláč, babička už měla zaděláno na další. Ale alespoň něco na těch pár dnech bylo dobře. Každý den jsme s mamkou dělaly výlety, vyšláply jsme kopce na 2 hrady a procházely jsme se po městě. Takže strava sice nic moc, za to pohyb super!

Když jsem se vrátila, pátek byl zas trochu těžší - přestat jíst to sladké. Ale víkend byl super! V sobotu už jsem se udržela a v neděli jsem vzala do fitka svojí kolegyni z práce. Připravila jsem nám takový plánek, co bych chtěla zvládnout (posilování hlavně na zadek a nohy) a bylo to mnohem těžší, než jsem si myslela. Ani jsme to všechno za hodinu a půl nezvládly a zadek mě bolí ještě teď.

Na příští týden si žádné velké cíle nedávám. Stále se soustředím na redukci sladkostí (a už to pochopila i mamka, takže domů nekoupila žádné mňaminy), ale v Tescu jsem našla tyhle Racio medvídky, které si v nejhorších chvílích dám. Navíc je super, že jsou balené po jednom, takže si neříkáte "když už jsem to načla...". Také příští týden už opravdu musím něco udělat se spánkem, protože denně spím asi 5 hodin denně, z čehož jsem dost unavená. Jediný nový maličký cíl, který si na příští týden dávám, je nová struktura tréninku. Předchozích 14 dní jsem byla vždy minimálně 40 minut na nějakém cardio stroji a po té trochu posilovala. Teď jsem si řekla, že na cardio stroji strávím maximálně 20 minut, pak si dám takové ty cardio cviky jako jsou např. angličáky, panák a výpady a budu mnohem víc posilovat na podložce s pomůckami než na strojích. Takže vždy večer před fitkem si sepíšu cviky, které bych chtěla zvládnout a vždycky se na nějakou partii budu soustředit více. Také jsem začala přemýšlet, že bych si zkusila objednat nějaká ta BCAA nebo spalovače, ale to až někdy jindy :)

Příští týden vám dám zase vědět, jak to šlo a co nového jsem si vymyslela :)
Vaše Luci

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)