úterý 25. října 2016

CLASSY&SPORTY


Po několika týdnech vás opět zdravím. Jsem ráda, že jsem konečně něco zorganizovala a nafotila, takže můžu přispět dalším outfitem. Nebudu vám povídat, jak teď vůbec nic nestíhám, protože každý má období, kdy neví, co dělat dřív a byla bych šťastná, kdybych vám mohla dát tip, jak se s těmito okamžiky vyrovnat, ale bohužel žádný nemám.

Jako vždycky u mě vyhrála černobílá klasika. Ještě před pár měsíci jsem měla oblíbená hnědá perka, ale ty jsem nosila už 6 let a bohužel na to už vypadala, tak jsem si musela koupit nové, které už jsou hezky vyšlápnuté a pohodlné. Černé kalhoty jsou u mě klasika a potřebovala bych jich víc než jen jedny :D Šťastná jsem také z nové koženkové bundičky. Už pár let po nich koukám a nikdy jsem nenašla tu správnou. Vždycky jsem na ní našla nějaké nedostatky, a když už se mi líbila, tak stála několik tisíc. Tuhle jsem sehnala v Lindexu a jsem s ní spokojená!

Tímhle outfitem jsem vám chtěla ukázat, že i když máte nějaký oblíbený kousek, který je spíše společenský, můžete ho zkombinovat s něčím sportovním, pokud potřebujete. Já tohle moje oblíbené tričko s krajkovým stojáčkem doplnila sportovním batůžkem. Vždycky se mi líbily, ale když jsem pak viděla, jak ho má každý a jak všem plandá až někde u nohou, odrazovalo mě to. Proto jsem byla ráda, když moje mamka přišla z workshopu (se značkou JAKOBY) ve Veletržním paláci, a přinesla mi tenhle batůžek ze starých džínů, který ušila za pomoci šikovných holek, které tam pracují.  

|triko - ZARA|svetr - ZARA|bunda - LINDEX|kalhoty - ZARA|batoh - JAKOBY|brýle - EBAY|


A jako vždycky přidávám i čtyřfoto osůbky, která mě fotila. Dneska to byla šikovná Natálka. Čeká nás teď pár dní spolu, tak se třeba dočkáte i nějakých dalších fotek.
 
|kabát - H&M|kalhoty - H&M|boty - NIKE HUARACHE RUN SIZEER|šála - H&M|taška - H&M|



 Vaše Luci
(Canon eos 1000D, 50mm/1, 8 STM)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)