úterý 14. března 2017

LETNÁ

Konečně zase přicházím! A opět s outfitem. Já vím, poslední příspěvky jsou o oblečení, ale nebojte se, brzy se to zase vyváží, protože přijde spoustu receptů a určitě i nějaké to #fitness téma. Také bych na blog chtěla přidávat více "photography" článků, tak uvidíme, jak to půjde :)

|jacket - LINDEX|sweatshirt - H&M|jeans - MARKS&SPENCER|shoes - VANS old skool|sunglasses - EBAY|
Na dnešní outfit jsem vytáhla svojí oblíbenou koženkovou bundičku, kterou jsem si na podzim pořídila v Lindexu. Už několik let před tím jsem po nějaké toužila, ale vždy, když jsem viděla ty ceny, tak jsem si řekla, že zas tak dokonalá není (přitom byla, ale bála jsem se investice), až jsem se konečně rozhoupala a na dny marianne jsem si se slevou koupila tuhle. Ničeho nelituju. Miluju jí, nosím jí a už jí nedám z ruky. Navíc se hodí ke všemu. Ať už ke sportovnímu nebo k hipsta stylu nebo třeba i na ples ke kramflekům. Nikdy outfit nezkazí, naopak ho pěkně oživí. Takže pokud váháte, tak doufám, že už máte jasno :)
Bundu jsem doplnila růžovou mikinou z H&M. Potřebovala jsem mít jistotu, že kdyby začal foukat vítr, tak mi nebude zima. A to tahle mikina s kapucí plní na jedničku. Navíc je roztomile růžová, což lidi, kteří znají můj šatník, určitě zaujme :D
Na nohy jsem oblékla asi ty nejpohodlnější džíny co mám. V posledních měsících jsem nějak zapomínala, že je vůbec vlastním, takže se snažím jim to teď vynahradit. Jsou z Marks & Spencer typ "Chilled skinny". Musím je jedině doporučit! Jsou na takové ty dny, kdy se vám nechce být v klasických skinnech, protože je máte pořád a chcete být v něčem pohodlném, ale zároveň se nestydět vyjít na procházku do města.
Obula jsem svoje pár měsíců staré Old skool Vansky. Během minulého roku jsem ze všech bot vyrostla (achjo, nečekala jsem, že ještě porostu), takže jsem na tohle jaro potřebovala nějaké nové, tak jsem si po několika letech opět pořídila Vansky. Tak uvidíme, jestli dopadnou bezďácky :D jako ty předešlé, nebo jestli vydží trochu déle. Zatím je mám ráda a i přes to, že vidím tolik lidí, co si je kupuje nebo už má na noze, je nosím ráda a s chutí, protože se hodí naprosto ke všemu (prostě černobílá ♥) A sluneční brýle už znáte ze článku TADY. Mám je asi nejraději z celé své sbírky.
A taky přidávám fotku mé dnešní fotografky. Jestli mě sledujete na Instagramu, tak už jí určitě znáte. Tohle je Žanet.

Zase mě blog nějak chytil, mám na něj totiž po dlouhé době pořádně čas a není to tak, že musím dělat dalších milion věcí okolo. Můžu se na něj soustředit naplno. To ale  s učením velmi brzy odejde  :( Nicméně se snažím připravit si co nejvíce článků, abych vám je všechny mohla postupně odtajnit. Už se těším na léto, kdy nebudu řešit takové ty typické problémy, že sluníčko vychází moc pozdě a zapadá brzo a budu mít z krku veškeré učení. 

Doufám, že jste si užili víkend! Mějte krásný týden a nezapomeňte si do neděle splnit nějaké přání, o kterém už dlouho sníte :)

INSTAGRAM         FACEBOOK        TWITTER        TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)