pondělí 10. dubna 2017

PINK HAIR


Dnes jsem si pro vás připravila takový velmi odlehčující článek, ve kterém s vámi chci sdílet svou radost. Od té doby, co mám vlasy obarvené na blond, se s nimi nebojím dělat už nic :D Dost jsem je zkrátila a také teď zkouším různé barevné přelivy. A právě o tom to dnes bude. Asi před týdnem se mi konečně povedlo někoho přemluvit, aby mi do vlasů rozetřel tuhle růžovoučkou, protože jsem jí už chtěla mít na hlavě a ne v poličce v koupelně, kde už překážela. Po předchozí zkušenosti s přelivem od stejné značky jsem čekala, že vlasy získají pouze růžový nádech. Potom jsem ale viděla, jak mi barva na hlavě působí, a najednou jsem byla celá růžová :D



Tenhle přeliv jsem určitě nepoužívala naposled! Těším se na léto, až ho znovu použiju, a vyzkouším i další barvy. Doporučil byste mi někdo nějakou? :)

Mějte krásný začátek týdne a udržte si ho pozitivní až do víkendu! :) 
A nezapomeňte si tento týden splnit nějaké vaše malé (nebo velké) přání!

INSTAGRAM         FACEBOOK        TWITTER        TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)