pondělí 17. července 2017

RECEPT: 3 domácí zmrzliny


Léto už je v plném proudu a ikdyž nám počasí příliš nepřeje, tak si prázdninovou atmosféru můžeme dokreslit alespoň letním receptem. Minulý rok jsem poprvé vyzkoušela onu populární domácí zmrzlinu, kdy jenom rozmixujete zmražený banán, ze kterého se vytvoří jemný krém. Byly to nervy, jestli nám neshoří mixér a spolu s ním rovnou celý byt, ale párkrát jsem si tuhle pochoutku dopřála a vše dopadl skvěle. Tenhle rok jsem se vybavila mixérem, který vše zvládá bez problému, takže jsem v mrazáku obsadila celý šuplík svým ovocem a pustila se do zkoušení nových chutí.

Základ všech příchutí tvoří banány. Ty, jak už jsem psala, zajistí správnou konzistenci - jemný krém. Co k nim přimícháte je už jen na vás. Já zatím vyzkoušela tyto kombinace. Mým favoritem je čokoládová.



ANANASOVÁ
4 - 5 menších banánů
1/4 ananasu

Banány a ananas dáme na několik hodin zamrazit (nejlépe přes noc). Poté hodíme do mixeru a mixujeme, dokud se nám nevytvoří jemná hmota bez hrudek. Můžeme jíst rovnou z mixéru :)


ČOKOLÁDOVÁ
2 - 3 menší banány
1 menší lžička pravého holandkého kakaa
2 - 3 řádky hořké čokolády

Spolu s mraženými banány do mixéru přidáme také kakao. Na poslední chvíli přidáme nasekanou hořkou čokoládu. Tou můžeme výslednou zmrzlinu i posypat.


BORŮVKOVÁ
2 - 3 menší banány
5 lžic borůvek

Zmražené banány a borůvky nasypeme do mixéru. Pro lepší chuť podáváme ještě s čerstvými borůvkami.


A takhle snadné to je. S novým mixérem se teprve seznamuju a tak zatím nadšeně zkouším jenom obyčejné kombinace. Příště už přijdu s nějakými zajímavějšími chutěmi, slibuju. Mějte krásný týden a běžte za svými sny!

INSTAGRAM         FACEBOOK            TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

2 komentáře :

  1. To vypadá lahodně, taky děláme doma banán s tvarohem nebo jogurtem. Holt banán je vděčná hmota do všeho ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý komentář :)