pondělí 3. července 2017

RECEPT: Ovocné košíčky

Vlastně jsem vám ani nenapsala, proč jsem nějaký čas nepřispívala. Byly předemnou maturitní a přijímačkové stresy, ale už je to pryč a já se můžu naplno věnovat tomu, co mě baví. Pár týdnů jsem neměla chuť cokoliv dělat. Dokonce jsem po všech změnách v mém životě přemýšlela, jestli blog nezruším. Ale potom se ve mně něco hnulo, konečně se vrací mé staré "já" a zas se těším, až uvařím, napeču, naaranžuju a vyfotím. Zase si jdu za svým cílem.

Dnes s až tak novým receptem nepřicházím. Spíše je to tip na to, jak chutně využít všechnu tu ovocnou úrodu, která se pomalu rodí na našich zahradách. Navíc se jedná o skvělou svačinu, kterou si můžete vzít klidně na cesty a dopoledne si ji mohou dovolit i lidé v redukci. Tyhle koláčky nejen potěší na chuti, ale taky dobijou energií.

ingredience:
400 g celozrnné mouky
200 g přírodního cukru
200 g másla
1 vejce
polotučný tvaroh
sezónní ovoce

postup:
Mouku, cukr, máslo a vejce zpracujeme do pevného těsta. (nejlépe to jde rukama)

Formičky na košíčky lehce vymažeme kokosovým olejem a vyplníme těstem.

Na řadu přichází tvaroh, který v libovolném množství natřeme na těsto. Místo tvarohu můžeme použít bílý jogurt.

Teď už jen zbývá vyhrát si s ovocem.

Pečeme cca 30 minut na 180 - 200°C v horkovzdušné troubě.


Hlavní chuť košíčků je jen a pouze na vás. Můžete je péct jak v červnu s jahodami, tak během léta s borůvkami a rybízem, ale také na podzim s jablky. A pokud by se vám po nich v zimě stýskalo, místo tvarohu a ovoce se dají vyplnit marmeládou.


INSTAGRAM         FACEBOOK        TUMBLR

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50 mm/f 1,8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)