úterý 6. března 2018

NOVÝ ŽIVOT


 Už nejsem středoškolačka. Už nejsem ničí holka. Chodím na vejšku. Mám nový kamarády. Pracuju sama na sobě. Rozvíjím se. Jsem volná!

A taky jsem se konečně dostala k psaní článků. Byla to nějaká doba, ale už mám zase energii na předávání nových věcí ostatním lidem. Mezitím, co jsem tady byla neaktivní, jsem vyšperkovala svůj Instagram. Zdokonalila jsem se ve focení, naučila jsem se strašně moc nových věcí, ať už z různých přednášek, workshopů nebo z YouTube, a jsem připravena je víc a víc používat.

Taky se pořád zajímám o zdravé jídlo a cvičení. Nejsem už tak posedlá hubnutím, 100% zdravou stravou, ani do fitka nechodím tak často. Řekla jsem si, že budu jíst střídmě, bez jakýchkoliv extrémů. Jsem smířená s tím, že výsledky budou přicházet pomalu. Hlavně, abych byla v pořádku psychicky.

Co se ale změnilo, jsou mé vlasy. Poslední rok a kousek jsem s nimi zacházela z jednoho extrému do druhého. Vystřídala jsem blond, růžovou, šedofialovou a skončila u zrzavé (a konečně jsem našla ten nejskvělejší odstín!). Když už mi barvy nestačily, začala jsem zkracovat (ne, nechyběla ani ofina). Nejdříve to bylo kvůli zdravějším vlasů, později z nudy. Před pár dny jsem od kadeřnice odešla s vlasy, které se nedotýkají jiné části těla než hlavy a krku. Nadšeně jsem hned nafotila pár fotek. Přišlo mi dobré je použít na tento "úvodní článek", abyste věděli, jak ta holka, co vám sem píše teď vlastně vypadá. Žádného z rozhodnutí nelituju, ale asi si dám na pár let s radikálním stříháním pauzu.

Vaše Luci
Canon eos 70D, Canon 50mm f 1.8

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuju za každý komentář :)